diumenge, 8 d’agost del 2010

Sortida per Plaça les bruixes st. genís de Palafolls

Ei! bon dia biker, avui ha estat una gran sortida.Em sortit puntuals a les 7:30 del mati, direcció tordera amb un ritme tranquil, i un ambient dispers d'anar petan la xerrada,semblava que no hi hauria masses apretades i aixi ha estat em anat tirant cap al barri st.andreu de tordera i agafant el cami asfaltat de valmanya, a l'altura on trovem una varqueta petita agafem el gr fins a l'alçada de l'estany a one em anat pujant tots els salts fins arribar a la plaça les bruixes.D'alla em agafat el cami direcció la urbanització de st.genís fins arribar a la baixada avanç del mortirolo a on em baixat fins el cavalls i ens em fet la foto al pont o el que en queda. i cap avall a fer el mos al bar antonio que avui em arribat aviat.En conclusió una sortideta una mica més tranquila amb molt bon ambient amb una mica de gresca i xerinola. Ens veiem el pròxim diumenge que el més segur anirem cap a mallorquines a estirar una mica les cames. Ens veiem salut i força a les cames,gas!gas!gas!