diumenge, 29 d’agost del 2010

Gran sortida a Caldes de Malavella.

Ei! bon dia, avui em fet una gran sortida amb una colla d'amics de Tordera que es coneixen molt bé la zona del la provincia de girona. Avui em començat d'hora a les 6:45h de la granja direcció a la gasolinera Cepsa de Tordera ha on haviem quedat amb la colla. I un cop ens em agrupat tots cap a Maçanet per el cami de la dona morta i llavors cap a vidreres sils i arribant a Caldes ha on em anat aquesta font que sortia aigua calenta, tant que al cap d'una mica et cremaves. I tornem cap a tordera que ja gana i volem esmorzar a Can Beltran. En resum la sortida ha estat molt maca.Amb paisatges dignes d'una postal, l'ambient del grup no podia ser millor.Ja em quedat per pròximes jornades repetir i fer rutes noves. I el ritme de la sortida deunidó tot i no haver-hi masses desnivells tampoc em parat gaire. Ens veiem el proxim diumenge,segurament anirem a la marxa dels nostres amics de st.Cebrià. Salut i força a les cames,gas! gas! gas! FOTOS ESMORZAR !!! VEURE RUTA !!