diumenge, 20 de juny del 2010

Sortida a tot gas! al puig de cadiretes

Ei! bones bikers, avui com diu el titular em anat per feina. Em sortit puntuals al voltan de les 7:30 de la granja de palafolls,al final només em quedat tres degut gran part de la colla a compromisos familiars,etc. Em sortit de bon primer calentan motors xino-xano. I en mica en mica anavem agafan ritme fins arribar al puig de cadiretes, que allà si la cosa s'ha posat calenta. Un acomençat apretan,despres l'altre hi ha agut algun descuit d'algun membre en alguna cruïlla que despres s'ha rectificat i per no ser menys apretada final al final del puig. I la tornada ha estat d'esfalt tambe em començat ha un ritme una mica mes tranquil fins que s'ha començat ha apretar, s'ha despenjat algun membre i s'ha recuperat avanç de les vaixades , quan em començat a vaixar la cosa s'ha anat animant al pas de cada curva fins arribar a lloret de mar i a partir d'aqui ja em anat mes tranquil fins a palafolls ha on em esmorzat al voltan de les 11h. com codreu veure un bon temps. Fins el proxim diumenge,salut i força a les cames,gas! gas! gas!