diumenge, 25 d’abril del 2010

sortida al llac i restaurant de st.marti.

Ei! bon dia bikers, Avui ha sigut un gran dia quan el temps i la ruta.Ens em llevat amb un bon sol i ens em decidit anar cap el llac de sant marti(llac de la brinxa). Tot ha començat bé el ritme era força tranquil fins que en mica en mica el ritme anava incrementant a cada cop de pedalada dels srs. Josep,Santi i Albert i la resta els seguiem com podiem i un servidor que tenia un bon refredat amb prou feines. Un cop arribats a l'erola, comentar fins aqui si va molt bé no hi ha gaires rastres d'arbres caiguts, ja ho han netejat força ens em fet la foto de rigor i el sr.Ramon i Francisco han baixat per la font dels amics i la resta em anat al llac i al restaurant.Aqui si el tros del llac es fa però amb feina es ha dir casi com un duatlo de bici i "salti-vanqui" per el costat per sota,per sobre els arbres, però bé es pot fer.Varem tenir un parell de punjades i l'Albert una petita caiguda. Pero un cop al restaurant un bon entrepar amb una Sandi i cap a Casa.Jo ha cobar una mica el costipat i els altres ha descansar una mica. Ens veiem el pròxim cap de setmana,Poder dissabte si fa bon temps cap el corredor. Salut i força a les cames, gas! gas! gas!