dilluns, 5 d’abril del 2010

Escapada cap el puig de cadiretes

Ei ! bon dia bikers, avui uns quans de la colla que teníem un rato pel mati, ens em llevat d'hora i em fet una sortida cap el puig de cadiretes,em sortit una mica més de les 7h del mati de la granja i em arribat aquí a quars de d'onze del mati.força bon temps baixa! Ens em sorprés una mica del estat dels camins que per aquesta zona pensavem que estariem molt malament, però ja els havien natejat bastan, hi haviem troncs per les bores dels camins però si passava bé.En resum un gran sortida, que personalment ja feia un temps que tenia ganes de fer. Doncs vinga amics bikers fins el pròxim diumenge, haveu-re si fem la ruta del corredor que no la varem poguer fer diumenge o alguna ruta per aqui elavora. Salut i força a les cames,gas! gas! gas!