dissabte, 27 de març del 2010

Ja preparan la sortida del corredor,amb un final punjagut,jaja.

Ei ! bon dia bikers, avui ha estat un dia fabulós, amb un sol espaterrant com feia dies que no feia i la ruta en general ha anat molt bé, menys per alguna zona dels llacs que em tingut que saltar una mica i després vaixant cap a l'autopista cap a la zona d'Hostalric que estan fent obres i no es pot passar. Em començat a les 7h. anant a horsavinyar per les ferreres, fins aqui bé.Després cap al turó gros també bé. D'alla fins a st. marti de primera. I d'aqui endavant... amb quidado dels arbrés caiguts però també força bé i la part final epoteósica amb el carai d'obres ens em quedat encallats a l'aupostista i em tingut que seguir un tros apeu, fins hi tot al cap d'una estona ens ha afegit algun biker perdut com nosaltres i després de fer escalada,penyasegats i saltar romagueres em arribat a un cami ja en el pont d'hostalric que em pogut seguir per carretera fins a casa. Ara haveu-re demà si l'altre part de la colla també fa una bona ruta que la setmana que bé tenim el corredor i com avui he pogut comprobar el cami normal serà practicable i si no hi ha cap inprevist es podra dur a terme. Ens veiem salut i força a les cames,gas! gas! gas!