diumenge, 7 de febrer del 2010

Escalada a l'urbanització de st. genís de Palafolls fins a la torre de miralles.

Ei ! bon dia bikers, Avui com cada diumenge em sortit de la granja de Palafolls cap a les 8:30h del mati,avui amb direcció a st.genís de Palafolls ha on em fet una parada al la font de can Cabreta, ha on ens em fet la primera foto de rigor i d'alla em començat la ascenció cap a dalt la urbanització i la torre de miralles. De seguida que em començat a pujar ens ha passat al fred i cap al final de les pujades ja ens pesaven una mica les cames això vol dir que els hi em de donar més canya per anar fent la posta apunt per les grans sortides que ens esperen aquest any. I un cop a dalt cap a vaaaall ! que fa baixada en direcció plaça les bruixes, d'alla amunt fins gairebé el tallafoc i tots els salts,en aquet punt en Manu a girat direcció st.sussanna i la resta vinga avall cap a tordera que ens espera l'esmorzar de can dieta! Vinga ens veiem el pròxim diumenge això si atenció sortirem a les 8h. el qui vulgui fer un café o el que sigui que vingui una miqueta avanç. Salut i força a les cames,gas! gas! gas! VEURE RUTA !!!!