diumenge, 17 de gener del 2010

Sortida d'auténtics senglars!

Ei, bon dia a tots el bikers, Avui ha sigut un dia una mica difertent, em bolgut allargar una mica la volta que feien de montbarbat a massanet i em volgut allargar-la per Vidreres,però en la intenció de atravessar Vidreres a Massanet ens em trobat l'autovia pel mig i em quedat tallats algunes vegades, al final em anat per carretera. Em començat puntuals com cada diumenge a les 8h per fer el cafe i les 8:30h en posem en marxa direcció blanes,can bruno,diposits i cap al poblat iberic i montbarbat.Fins aqui el ritme ja comença a ser mes alt i comencen anar treien carbonilla de tans de dies de rutes més tranquiles. I ja comencen a veure aquetes petites disputes d'arribar primer adalt de cada turonet. Un cop arribat a vidreres ens em marejat una mica buscant camins que no em trobat,aquet gps ens ha fallat una mica i un cop a massanet ens anem anat a esmorçar a Bona Terra a on ens em trobat una de les altres colles de palafolls que també anaven a esmorçar i ens em ajuntat tots plegat a fer un àpet de germanor fen gresca i xerinola,també l'esmorçar i l'aquarius vermell ha estat molt bo. També no oblidar que avui hi havia la gran cursa btt de sant genís de Palafolls.Apte per autèntics bikers de la muntanya que avui nosaltres no ens em atrevit ha anar-hi encara resacosos dels menjars de les festes de nadal i dels apròximadament dos mesos que fem unes rutes més tranquiles,haveu-re si algun any en aquesta epoca estem en bona forma i ens atrevim ha anar-hi. Ara ens veiem diumenge que be que ens ajuntarem amb els nostres amics de pineda i anirem tots plegats a la sortida de germanor fins a les roques de can vinyals. Per cert! Company Vadó a quin lloc quedem i a quina hora? fins el proxim diumenge bikers salut i força a les cames,Gas! Gas! Gas! Fotos Esmorzar!!! Veure Ruta !!!! Veure Video !!!