diumenge, 20 de desembre del 2009

OFRENDA A L'ERMITA DE CAN VILAR AMB UN FRED QUE PELA.

Eiii! bon dia i bon fred bikers! brrrrrrfffff! No se pas que fem quedan a la granja com cada diumenge amb el fred que fa,però bé com cada diumenge a les 8:30 del mati em quedat a la granja per fer el cafetó i cap a fer la volteta. Avui em anat a la capella de can vilar,la famosa ermita perduda,això si amb un fred que pela quan anava cap a la granja al pas d'una farmacia marcava -4 graus centigrats. Quan em arribat tots a la granja i ens em calentat una mica amb el cafeto em anat direcció tordera,cap a les ferreres i en algun pas on tocava la sombra tot blanc i gelat i al arribar a l'ermita ens em fet les fotos de rigor amb bufanda del barça celebran la gran victoria d'ahir ens em ennat cap a can dieta a fer-nos passar el fred,com anecdota del dia, els que portavem camelvac s'ens ha quedat dura la manguera d'aigua i els qui portaven botella també s'els hi ha quedat dura com una pedra, avui no era dia per veure aigua(no sigeu malpansats/des,estem parlan de la manega del camelvac i la botella d'aigua,ai,ai,aiii!!). doncs bé fins el pròxim diumenge que sera el dia del gorro. Salut i força a les cames,gas! gas! gas! FOTOS ESMORZAR!