diumenge, 27 de desembre del 2009

GRAN SORTIDA A L'ERMITA PERDUDA !!!!!!

VEURE VIDEO !!!!!!! Veure ruta Senglar-Jones! IBP SORTIDA -Ei ! bon dia bikers, Avui ha estat un gran dia, fora de totes les espectatives possibles al arribar a la granja sembla un marxa btt, Impressionant! Quan he arribat a la granja que per cert avui anava una mica tard preparant el tripode etc,,,(ja,ja,ja), se m'ha posat la pell de gallina em quedat tota la colla impressionats de la gran rebuda de fer aquesta juguesca-sortida. Un cop dit això com no calia esperar menys la sortida ha anat molt i molt bé l'ambient molt maco com sempre i una gresca impressionat de totes les colles que ens em ajuntat tal dia com avui. Em sortit més o menys puntual com cada diumenge direcció tordera, d'allà em anat direcció les ferreres, el ritme avui amb aquets dies de dinars i sopar amb menjar tan abundant no cal dir que era d'anar fent xino-xano i em arribat a la casa avanç de l'ermita que ens em adjuntat amb una colla de pineda i em acabat tots junts fins a l'ermita. Un cop fetes les fotos de rigor,cap a vall que fa vaixadaaa! cap a can Lucas a esmorzar una mica i acabar de fer la gresca i veure una mica d'aquell aquarius vermell que fa passar la calor. Ens veiem el pròxim diumenge,ha estat un plaer pedalar tots junts esperem no esperar tan per repetir aquesta trobada. Salut i Força a les cames, gas! gas! gas!!!!! FOTOS ESMORZAR A "CAN LUCAS"!! FOTOS AMICS PINEDA DE MAR! Aqui us adjunto uns links de les colles que varem pedalar junts fins l'ermita: VEURE VIDEO GINETAS BIKERS !