diumenge, 15 de novembre del 2009

Sortida per st.Susanna i Salts de Tordera

Eiii! Bon dia bikers, Avui ha estat un gran dia, en quan a ruta i ambient de la colla.Em quedat tots a les 8h per fer el cafeto,pasta,suc,etc. en la granja,mentres comentavem com havia anat la setmana i la ruta que ens venia per el davant. Al voltan de les 8:30h em sortit direcció st.Susanna per pla,també comentar que ens em trobat una bona colla del catbike que anaven en direcció contraria en el punt del poligon de malgrat. I mentres provavem la camara del sr.Edu acoplada en el manillar. Quan em arribat a començar a pujar per el caballs,ens em canviat la camara per posar-la a sobre el casc. I llavors em passat per el pont que hi ha al costat del cami ha on ens em fet la foto de rigor de la sortida. Un cop feta cap amunt que fa pujada!, i anar fent fins arribar a la cruilla on agafem un curriol distret fins arribar a la cruilla dels salts i el tallafoc. I vinga cap a vall a salta una mica i cap a can dieta per el cami paral.lel de valmanya. Aquet cami l'hem agafat una mica més amunt, al costat d'una masia que hi ha. I vinga un cop fet un parell de pujadetes que hi ha, amb molt bona vista dels turons de miralles,cap a vall un altre cop, ara si arriban a can dieta,que ens espere unes bones truites i una bona carn a la brassa. Fins el pròxim diumenge,salut i força a les cames! FOTOS ESMORZAR !!! VEURE RUTA !!!! VEURE SUPER VIDEO !!!!!