diumenge, 29 de novembre del 2009

Sortida cap a st.Susanna i baixada dels salts del Tallafoc.Avaall vaaa!

Eiii! bon dia bikers, Avui gran sortida de gresca i xerinola cap a st.susanna a on em quedat amb el nostre amic Jordi.R del club de pineda i cap als Caballs amunt al tallafoc a saltar una mica fins a can dieta! La cosa com sempre a començat quedan a la granja de palafolls ha on em discutit la jugada i cap a les 8:30h em partit direcció st.susanna per la av.costa brava. Quan em arribat a la glorieta je ens em trobat el nostre amic Jordi que tots per coincidencies de la vida em arribat es pot dir al mateix moment. I vinga tots cap amunt.L'ambient ha estat molt maco. I ens em trobat que feien una cursa a peu desde pineda en que en un tram em coincidit. Doncs vinga acabar de fer la ruta i cap a can dieta que ens espera una bona botifarra i un acuarius d'aquell tan bó. Vinga fins la pròxima setmana,com sempre salut i força a... les cames! I aviat... Fotos Esmorzar!! -Veure Ruta !!!! Ei! Veure video!!! el sopar de Nadal,jojoou!