diumenge, 18 d’octubre del 2009

GRAN FESTA OPEN NATURA PINEDA DE MAR

Ei! bon dia bikers, Avui a pineda de mar ha estat una gran festa de la bicicleta. Com sempre em sortit al voltan de les 8:30 de la granja de Palafolls,avui herem en David,en Francisco i en Ramon i em anat direcció malgrat de mar ha on haviem quedat amb en super Josep i despres tots junts cap a pineda de mar.Ha on em anat a posar els dorsals a la bici i ha començar disfrutar de la festa. Primer ha fet la volta infantil,que feien una volta pel municipi de pineda.Despres el parlava per el micro intentava fer gresca i acollonir al personal de les pujades i baixades que hi havia al circuit,però a mi almenys em sembla que no li feien gaire cas.I a les deu tret de sortida i gas! a la màquina,bé,això de gas el que ha donat gas avui ha estat en Josep,que s'ha posat al davant,nosaltres en David,Francisco i Ramon estavem una mica més alradere i la cosa anava més tranquila. Tots em sortit atravessant el poble direcció la muntanya,amb una sortida neutralizada fins que començava la pujada.En josep amb la colla capdavantera anava foten-li canya amb la pista força oberta,mentres podiem dir el grup "B" anavem pasejant d'envus a envus tot el trossos de pujada.També em tingut la grata sorpres de trobar el biker que travessa deserts en...ara no em surt el nom(si em surt després ja ho posaré).Fins que em arribat el primer havituallament a la plaça sant andreu,ha on ens menjat un platan,xocolatines,pastes i un got d'acuarius.Bé ha estat bé. I cap a vall,ha on jo en David eh tingut la mala sort de punjar,últimament tinc una mica de malastrugança,per mi que tinc algo a la roda que no veix que sempre punjo,les últimes tres sortides que he fet he punjat. I bé un cop reparada la roda cap a vall ha esmorzar.A! que em deixo algo.Al cruse de Can pallofa ens em trobat amb el nostre amic Jordi del club de pineda distribuint el trafic de bikers i informan-tlos una mica.També em xerrat una mica de la cursa i tot plegat.Amb aquestes ens donem conta en Francisco s'escapa i em anat tiran avalll.Quan em passat l'últim control de la cursa ens han dit que només havien dos bikers a davant nostre de la ruta llarga.I em acabat d'arribar al final de la marxa.Quan em arribat encara no hi havia massa gent.Em agafat l'esmorzar,una mica de pasta amb una llesca de pa amb una botifarra,que tot estava molt bó. I em esperat en Josep haveu-re si acabava d'espavilar i arribar a meta"eiiii,que es conya",que ell feia la ruta llarga. I bé,un cop feta la festa,la marxa i la tartulia cap a casa i esperar el pròxim cap de setmana haveu-re que fem.Diumenge hi ha marxa a santa susana,el dissabte també hi ha una part de la colla que surten i el temps que almenys eh vist avui no ho marcar gaire clar a finals de la setmana que bé. Fins la pròxima sortida,Salut i Força a les cames.Gas! Gas! VEURE VIDEO !!! FOTOS ESMORZAR !!! classificació circuit llarg !!! Classificació circuit curt !!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ei hola!!!! està molt currat el blog!!! enhorabona, a partir d'ara ja us aniré controlant més sovint....