diumenge, 11 d’octubre del 2009

CASTELL DE MAÇANET DE LA SELVA.

Hola bon dia bikers, Avui com sempre em quedat a les 8h a la granja per fer el cafetó i anar a fer la volteta.En la granja em tingut la grata sorpresa de trobar tota la colla del gimnas. Quan ells han marxat, nosaltres al cap d'uns minuts em anat tiran direcció maçanet de la selva, ha on em anat al castell de torcafelló que no haviem estat mai. La ruta ha estat molt planera i de molt bon fer,també em tingut la grata sorpresa de trobar els "ginetas" ha on em estat xerran una mica de tot plegat(el temps,ruta,blogs,etc..). I un cop feta la ruta cap ha esmorzar a can dieta,al final el sr.Ramon ha tingut que marxar cap a casa i la resta em anat a fer un petit mos. Ha on també em coincidit amb la colla del gimnas, que estaven ajustan la bici del sr.Alex. Doncs,bé.fins el pròxim diumenge! Salut , força a les cames i bon rotllo,gas!gas!gas! FOTOS ESMORZAR!!!! VEURE RUTA!!!!!