diumenge, 6 de setembre del 2009

CAP A LA MARXA DE ST.CEBRIA DE VALLALTA!!!

Ei bones bikers!! Avui com sempre em quedat a les 7h a la granja,però avui nomes erem jo i en Josep. Em estan petan la xerrada una mica per veure si venia algú més però al final només erem nosaltres i ens em engrescat a anar a la marxa dels nostres amics de sant cebria. Doncs amunt a la bicleta i cap alla a un ritme una mica alegre no sigui que fem tard. Em arribat fins hi tot sobrats de temps,una mica acalorats al haver-nos posat ja la xaqueta. Em fet la inscripció i ja estem a punt per fer la marxa, això si tan ell com jo no ens em trobat amb una bona sencació de cames al jo haver sortit ahir amb part de la colla que vam fer una ruta força bona i el sr.Josep que ha estat tota la setmana de vacances i no ha pogut entrenar gaire.Però com diu en Guardiola del barça no hi han excuses. Doncs vinga despres del tret de sortida gas! gas! a la maquina ha disfrutar de la muntanya. El circuit ha estat molt bé,apte per tots els nivells no hi havia ni rampes excesivament fortes de pujada ni trialeres d'aquelles que tas de pensar si baixar a peu o amb bici.En general el circuit molt bé.També recalcar el ambient de tots els participants ha estat molt maco. I bé un cop acabada la marxa, cap a agafar la bosa d'obsequis(samarreta,etc.) i a per una bona botifarra i una mica de beguda. I un cop fet tot això amunt de la burra i cap a casa, amb una parada previa al bar antonio de malgrat a disfrutar de les vistes del mar,que ja es van acabant. Salut i força les cames! gas! gas! VEURE RUTA !!!