diumenge, 7 de juny del 2009

SORTIDA DE PALAFOLLS AL AIGUAMOLLS DE LLOBATERES (LA BATLLORIA).

Ei bikers! Avui ha estat un dia que ha estat força bé,em fet una ruta que no fem gaire sobint i em tingut la trobada d'un membre de la colla que feia un temps que no venia gaire. Em començat puntuals a les 8h.avui han faltat en Victor que s'ha adormit i en Josep que estava fent assistència a la cursa del poble vei a malgrat a la famosa copa gironina. Em anat tirant cap a tordera i anar seguint el cami tot i semblant planer al llarg del cami es notava com les cames treballaven.I en arribar a l'estany ens em fet aquesta bonica postal. En la tornada a l'alçada de Tordera ens em separat, en David i en Jesus em girat cap a miralles mentre que l'Oscar anava direcció Palafolls per el plans, que avui tenia compromís. Quan em sigut adalt de miralles em baixat per santa Susanna acabant al bar Antonio, ha on esmorzat molt bé,amb bona vista del mar i una fina brisa que si estava molt bé.Al cap d'un rato ens em trobat amb en Francisco i la seva dona Lidia amb el seu fill que havien fet una volteta fins el far de Calella. Resumin un mati complert. Fins el pròxim diumenge bikers,Salut i Força a les Cames!!! FOTOS ESMORZAR !!! VEURE RUTA !!!