diumenge, 31 de maig del 2009

SORTIDA A L'ARBRE PER FONT DELS AMICS I ST.CELONI.

Ei,Bikers! Avui al final em anat cap al Roure centenari de st.maria del montnegre i st.Celoni. La cosa a començat tranquila,fins que em començat a pujar a st.genís a on ja ens em anat animant en mica en mica.Avui en general tothom es trobava bé menys algun membre que havia fet el cabreres, que encara no s'havia acabat de recuperar. Al final pujant cap a la font dels amics quatre de la colla em anat cap a munt a l'arbre i els altres dos anat anat ja cap a la platja de malgrat ha on en el bar antonio fan uns entrepants de mort. La resta em anat pujant a l'arbre i un cop allà, em anat cap a vall a st.marti i més encara cap a vall a st.celoni. En aquet punt ja ens començaven a pesar les cames i tot xino xano cap a palafolls que hi ha gana. Avui ha esmorzar em anat al set-sis-dos.Un bar que està molt bé.I em fet un vermotet amb quatre patates braves,olives,formatge,embotit,llesques de pa i una bona sandi o cerveseta fresca que amb aquesta calor vaixa molt bé. Fins el pròxim diumenge bikers,esperem que també a tota la colla de bikers amics nostres del bastaix i jabalibikers els hi aixi anat molt bé la marxa. VEURE RUTA !!!! Salut i força a les cames, gas!gas!gas!