diumenge, 10 de maig del 2009

Crono escalada a la plaça Rodriguez de la Fuente a sobre l'esplai.

Ei ! bon dia bikers, Avui em sortit en bici i per fi no ens em mollat,aquest any tenim la mala sort que cada diumenge plou,estem ja una mica desesperats per l'aigua. I bé pel que fa la sortida ha estat un exit a quan a ritme.Em començat tranquils anant cap a st.genís i st.Pere de riu, però quan ens em començat a enfilar a la plaça st.Andreu ja s'ha trencat tot i s'han acabat les emistats(es un dir), Cada un ha começat a apretar lo que podia i s'han format tres grupets 1er-jesus i david seguit de'n victor i en Josep i una mica més enradera en Pere i en Ramon, saben també esclar que despres de la plaça st.Andreu és seguia pujant. Quan s'ha arribat a la plaça, sha seguit pujant sense interrupció fins adalt d'aquesta manera s'ha trencat la intenció d'algun individu fes algun dopatje.I vinga cap a munt que fa pujada, totes les posicions fins arribar adalt han quedat igual menys la de'n Josep i en Victor que al fer la plaça st.Andreu el sr. Victor ha fet una apretada per intentar agafar al primer grup sense poder agafar-lo final ment degut a un sobrecalentament al no funcionar-li el termostat. Un cop arribats tots adalt em anat cap a l'erola i avall a st.susana i malgrat a on em esmorzat. Fins el pròxim diumenge bikers, Salut i Força a les cames! VEURE RUTA !!!!