dissabte, 4 d’abril del 2009

PALAFOLLS-L'EROLA-L'ESPLAI-LLAC-ST.MARTI-L'ARBRE-EL TURÓ GROS I CAP A CASA.

Ei! bon dia bikers, Avui ha estat un gran dia pel que fa l'entrenament.Al final avui només em sortit en David i el sr.Ramon,però per això no vol dir que no ens haguessim quedat cur amb el ritme i la ruta. Em quedat a les 7:30h a la granja,em fet el cafetó i planejat la ruta del dia i al voltan de les 8h.em enjegat motors cap a l'erola. Aixo si amb un ritme una mica conservador saben que ens quedaven molts kilometres i pujades per endevant. Quan em sigut a l'erola ens em trobat amb el grup bastaixbtt,una colla molt maca que també fan bones rutes. Em parlat una estona de temes en general....que fins a l'erola gairebé tot es pla,etc...(ja,ja,ja) I de qui ens em separat,ells ja tornaven que avui havien d'arribar aviat a casa i nosaltres em seguit direcció l'esplai. I tot seguit cap a vall que fa baixada!!! cap al llac,avui la baixada l'hem trobat una mica trencada amb bastanta pedra i bastan molla amb bastants regues que atravessaven el cami.També ja feia temps que no hi passavem.Allà vaix al llac ens em trobat amb una colla de nois molt simpatics que feien la ruta amb moto, a on ens han fet una foto de recordatori. I un cop alla no ens tocava una altra cosa que pujar cap st.marti,vaja quin remei amb la avia que es fa baixar,però bé ens ho em agafat amb bon humor. I ha st.marti avui em trobat el porto obert i em entrat a fen-se una foto,que moltes vegades hi passem i encara no tenim cap foto de l'esglesia, i per cert hi ha una vista espectacular. I un cop feta la foto de rigor cap a l'arbre de santa Maria del montnegre i d'alla cap al turó gros, ja en aquet punt les cames ja ens començaven a fer figa,encara no estem acostumats de fer tirades tan llargues amb tan desnivell acumulat. I un cop ja desfogats de pujar i fer kilometres cap a casa que ja hi ha gana i ganes de fer-se una bona dutxa. Un cop ja gairebé abaix ens em trobat a una parella molt simpatica,també són de palafolls i comparteixen la nostra afició per la bicicleta,el sr. Antonio i la sra.Mariangeles i tambe tenen un blog anomenat"ginetasbikers",esperem que també s'apuntin un dia amb nosaltres també. Us espero a tots el pròxim diumenge 12 a la sortida del corredor en plena forma, nosaltres avui ja ens entrenat una miqueta per no quedar-nos tirats d'esgotament. Salut i força a les cames,Gas! Gas! Gas! VEURE RUTA !!!