diumenge, 8 de març del 2009

SORTIDA A L'ARBRE CENTENARI DE SANT CELONI.

Ei ! bon dia, Avui ha estat un gran dia amb unes grans sortides.Primer amb una sortida de gairebé tot el grup a l'arbre centenari que hi ha entre l'esplai i st.marti. I Segon amb la sortida amb solitari del sr.Albert.J a l'open natura del Vendrell. Sortida a l'arbre:Em començat com sempre partin de la granja de Palafolls al voltant de tres quarts de nou.En direcció a st.genis,ha on l'ambient ja es anava calentant com a les últimes sortides.Un cop adalt de ha on hi havia la piscina em anat cap a st.susanna direcció quatre camins ha on hi ha agut la primera meta volant.I d'allà un cop ja reagrupats cap a dalt a l'erola.A on aquest punt en Dani.M ja començava a no trovar-se gairebé de l'estomac i les cames li feien llufa.I em vaixat a l'esglesia a repostar una mica d'aigua,que em la calor ja s'hen comneça a gastar més i també ens hem fet aquesta foto. D'aqui quan ens hem refet una mica ja em anat cap a l'esplai ha on en Dani ja ha fet mitja volta i la resta del grup ens em anat cap a l'arbre que ja fa un temps que no visitem. Un cop adalt,em esplicat una mica les batalletes que hi han agut a les pujades i ja em anat cap a tornar pel camí de st.martí i l'esplai i cap a vall a coll de porc. En aquest punt ens em partit que gairebé tots avui teniem pressa per tornar a casa i uns em vaixat per coll de porc i Tordera i els altres per quatre camins i St.susanna. I també a destacar que gairebé tots em fet una cerveseta o sandi avanç d'arribar a casa.VEURE FOTO PICA PICA! VEURE VIDEO! VEURE LA RUTA !! Avui obrim una petita secció del bloc.Al final de cada sortida hi haurà una petita foto,que al clicar-la es veuran els resultats dels petits podiums i metes volants ens montem nosaltres mateixos en cada sortida.Així hi ha una mica d'emoció i rivalitat per veure com quedem en cada sortida i/o turó de la mateixa sortida. open natura el vendrell: Avui he anat cap al vendrell a fer l'open ha on i havia molta gent que a les pujades es baixaba de la bici i jo amb el 34 vinga gasgasgas amunt.Un cop a dalt continuava amb una mini pujada que com podeu veure també es vaixaba de la bici.Aixo fins en el km 26 fins a on a partir d'aqui era tot plat mitga exepte una petita pujadeta de amb el pinyó 32 al km 16,pero eren 100 metres i tornaba a ser plaun cop eres a dalt.Després et pasejabes per la cresta de la muntanya i feies un cami que era una mica pesat al ser tot de pedretes i les baixades igual tenies que anar amb conte pero res masa complicat tot aixo era arribant al poble on hi havia el segon i últim control en el km 32 i fins arribar a la meta.Hi havia un biker amb una bici rigida que deu haver acabat fet caldo perqué era tot pedres,no veigis el que agraia la suspensió.I per menjaret donaben un plat amb truita de patates llangonisa i una torrada amb tomaqueti de veure el que vulgesis.Tot un éxit.posisio:513; dorsal:1799; temps:03:43:10 Ja tinc ganes d'anar el pròxim open. CLASSIFICACIÓ CIRCUIT CURT ! CLASSIFICACIÓ CIRCUIT LLARG!

1 comentari:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.