diumenge, 1 de febrer del 2009

Sortida pel Mortirolo de santa susanna

Ei !! Bon dia bikers. Avui s'ha inscrit un nou membre a la colla,el sr.Albert.Un fitxatxe d'embergadura i que promet en aquet món. L'altre noticia de la jornada és que la pluja ens ha fet escursar una mica la volta,però em sembla que a tothom li ha anat bé. -Em començat com sempre al voltant de les 8:30h quan a arribat en Pere massajista a arrancar motors,la nostra intenció en principi era anar cap a pineda per carretera i enfilar-nos a horsavinya,però a santa susanna s'ens ha possat a ploure i em vist que no aniriem gairebé amb la pluja i em decidit enfilar-nos pel mortirolo fins adalt de st.genís.D'aqui s'hauria de destacar la gran pujada que ha fet el sr.Alex pantani.Que avui no li canviava gaire be el canvi i ha decidit pujar-lo tot amb plat mitja fins dalt(molt bé crak). I un cop a d'alt em anat fins a la plaça les bruixes. D'aquesta segona part de la ruta,el que seria la baixada de plaça les bruixes fins a baix a la carretera de valmanya, podriem dir,perdó podem assegurar que el protegonisme el té el sr.JOSEP alies "XIP-XAP",és el que ha fet avui.Aquet sr. és l'anima competitiva de l'equip podem dir, doncs avui ha anat una mica per terra.Quan anavem baixant i ell anar avisant que no ens fiquessim de peus a la galleda,ell com qui vol la cosa si ha tirat de cap amb una bassa impressionant.Llastima que com competitiu i murri que és aquet sr. s'ha aixecat gairebé de cop i no tenim imatges, però pel qui la vist caure, es veu que ha esta una caiguda epoteósica. I bé després d'aquesta anecdota,només queda comentar que em acabat la ruta a Can dieta com sempre, a fer-nos passar la humitat amb una mica de carn a la brassa,una torradeta i aquell acuarios vermell que tan li agrada el sr.Pere massajista(cliqueu link). VEURE VIDEO !! Fins el pròxim diumenge,Salut i Força a les cames!