diumenge, 8 de febrer del 2009

SORTIDA A HORSAVINYÀ PER PLAÇA ST. ANDREU.

Ei ! bon dia bikers, Avui ha estat un gran dia,encara que hem començat amb algun petit entrevanc. Em sortit puntuals, al voltant de les 8:30 i les 9h.Hem anat tirant per asfalt a malgrat per dins el poligon i sortin per la av.costa brava. i a l'altura de st.susanna el sr. mister cadenes o mister bean,que aquet sr ja comença a ser famos en el mon de la btt per el seus problemes amb la bici,ha fet un "bordillasso" en un escaló, que ha produit uns talls en el seu neumàtic posterior i em tingut que possar una camara.La reparació ha estat una mica lenta(uns 30min.),però al final s'ha pogut solucionar. En aquet tram em coincidit amb la colla de "BASTAIX BTT" de malgrat de mar i entre tots junts em fet una mica de conya amb el tema del neumàtic i el pilot que portava la bici. Un cop dit això,tots em anat en direcció pineda,per començar-nos ha enfilar per les muntanyes,ha on els bastaix els em perdut al no poder seguir el ritme, ja que encara anevem arrosegant alguna petita averia.I em anat seguint pujant per la zona de can pallofa, cap amunt fins a la plaça st.andreu. En aquesta zona em agafat una mica d'aire i em seguit pujant per el cami de la "font dels ocells" fins ha horsavinyà.Un cop allà dalt, ja només calia baixar(que és lo més divertit i menys cansat d'aquest deport),fins a st.susanna a ón em fet un petit "ten-ten pie" a Can feliu. Fins el pròxim diumenge bikers,Salut i Força a les cames.Gas! Gas! Gas! VEURE RUTA DEL DIA(SECCIÓ NOVA) !!!!! L'APERITU A CAN FELIU ! VEURE VIDEO !