diumenge, 25 de gener del 2009

Sortida per un tros del circuit de la cursa de st.genís.

Ei !bon dia bikers, avui estat en certa manera un dia tranquil i per l'altra banda un dia divertit. Per començar ens em asseventat que per fi en mister cadenes ja li haurem de canviar l'alies,perqué avui ja ha vingut amb una cadena nova XT en la seva SCOTT"beeeee! per fi". i en segon lloc en mister doblega manillars o bieles(Alex) com vulgeu dir-li també ha canviat la transmissió que pobreta bici ja li feia falta. Un cop dit aixó,avui la ruta ha estat molt distreta per els curriols i trialeres de st.genís,em començat tranquils calentant mentres ens enfilavem per les muntanyes de mirralles, fins que hi ha agut algun petit entrebanc."Em tingut que recollar el desviador de pinyons d'un amic de la colla". I em proseguit la ruta de la cursa,l'ambient avui era tranquil també per sort meva que avui no anava gaire fi,encara tenia seqüeles d'una passa d'estomas. Fins que em arribat que eren al voltan entre 2/4 i 3/4 d'once que em decidit anar a esmorzar a can dieta.I aporximadament em fet 1/4 de lo que era la cursa. Un cop dit axió fins el pròxim diumenge,que ens espera pujar a horsavinyà per la plaça st.andreu.Haveu-re si ens anem possant en forma. Salut i Força a les cames,gas!gas! VEURE VIDEO !