dissabte, 3 de gener del 2009

CREU DE CANET DE MAR

Ei !bon dia bikers,avui ens em escapat un grupet de la colla i em fet la creu de canet. Com sempre em sortit de la granja de palafolls on em fet el cafeto i la pasteta i em començat a pedalar direcció st.genis de palafolls.A on em anat pujat direccio st.Pere de riu.D'allà em pujat per can pallofa fins a la plaça st.Andreu i després em baixat el camí de les torrenteres fins a st.Cebrià.Arribats a aquest punt ja es començaven a notar el treball de les cames. I despres em pujat per vistamar a la creu, que un cop quan hi arribes semble que estiguis al cel.De lo lluny i amunt que età aquesta endimoniada creu. I d'aqui ja direcció cap a casa això si fent parada a la granja pastisseria Sauleda que hi ha abaix de vistamar. Fins el pròxim diumenge biker,salut i força a les cames.Adeuuu!