dijous, 25 de desembre del 2008

ESCAPADA EL DIA DE NADAL

Ei ! Bon dia bikers, avui jo i el meu conyat ens em escapat a fer una sortideta per començar a cremar els turrons i altres menjars calorics d'aquestes festes. En principi haviem quedat per estirar només una mica les cames i en mica mica un per l'altre al final hem fet una bona sortideta. Em començat pujant l'erola(com a merit personal eh pogut arribar fins aqui amb plat mitjà,per és important ha que feia molt de temps que no ho aconseguia), després l'hem baixat fins a quatre camins,tot seguit em anat pel cami de valmanya fins arribar el trencant cap els caballs pujant despres pel tallafoc i per acabar baixant els salts de plaça les bruixes mitic que tan ens agrada a tots els bikers. I després avui em canviat el Can dieta que està tancat per el "bar de la mariajo" on ens em cruspit uns entrepants de truita que també estaven molt bons. Fins el diumenge bikers,us espero a tots en bona forma que anirem a esmorzar a mallorquines i igual farem una sortideta amb els bastaixbtt de malgrat de mar. Salut i força a les cames a tots,adeuuuu!