diumenge, 28 de desembre del 2008

Els tres mosqueters inojo en la muntanya

Ei ! Bon dia bikers, avui com sempre hem anat a fer una volteta en bici.En principi haviem d'anar a mallorquines,però amb el temps com estava l'hem canviat per un "cal coix"(hi ha noves cambreres!) que també s'esmorza molt bé. Aquet mati només em sigut tres balents i autentics grillats de la btt,que em sortit en bici;En david,l'Alex i en Pere.Em començat que el temps no plovia i una temperatura agradable per l'epoca i em anat tirant cap a tordera.Llavors a tordera em agafat els camins direcció massanet, aqui començava a plovinejar una mica i ens em posat els impermeables perque no ens entres l'humitat al cos i em anat tirant.Al arribar a l'altura de massanet plovia amb una mica més d'intensitat i després d'això ens em anat de dret cap a cal coix a menjar una mica que hi havia gana i a fer-nos passar el fred amb una mica de suc de raïm d'aquet tan bó que tenim a la nostra terra catalana.Al sortir de cal coix,ja havia parat de ploure i ens n'hem anat tot xino-xano cap a casa tot contents d'haver fer la volteta en bici. Fins el pròxim diumenge bikers! salut i força a les cames,adeuuuu!