diumenge, 28 de setembre del 2008

Bon dia bikers! Avui els tres mosqueters matiners del grup, s'han llevat a les 5h del mati per anar a Navarclés on feien la selenika,una marxa de 98km. Per el que m'han explicat...el principi ha anat tot bé nervis,victor una mica perdut,be lo normal.Després varen anant fent kilometres amb pujades que mai s'acabaven,amb vistes molt maques i de tan en tan algun havituallament on aprofitaven per agafar forces.Durant la marxa no varen tenir gairebé cap problema tècnic en la bicleta restan l'adreçament del cambi de pinyons de la bici de'n Josep i una punjada a la roda de la bici de'n Victor quan faltaven 10km del final.En fi tot un èxit pel nostre equip de mosqueters. VEURE VIDEO VEURE CLASSIFICACIÓ
Avui també gran part de la colla em fet una volteta per els nostres boscos tan estimats de st.Susana i Tordera. Em començat pujant per el cami dels caballs fins adalt del tallafoc i tot seguit em baixat per els salts que tans ens agrada,avui el sr.Jose i el sr.Pere han acabat primers abaix de la baixada.Tots dos tenien un dia inspirat. Com a corusiotat del dia,al final de la sortida em fet un salvament de dos gossets que havien caigut en una bassa forrada de plàstic,que no podien sortir i els socorristes Jose,Pere i Javi els han tret.I després han sortit els gosset han començat a jugar entre ells tot contents. Fins el pròxim diumenge craks!! FOTOS ESMORZAR