diumenge, 24 d’agost del 2008

Hola bikers! avui em fet una volteta per els boscos de tordera, fent un camins paralels al cami de valmanya, seguit de tota la pujada dels salts fins el tallafoc de st.susanna. Un cop allà em baixat fins el cami dels caballs. A on sense donar-nos conte em fet una trobada amb altres bikers,que em estat petant la xerrada fins que els tabacs ens han començat a bombardejar.D'alla em sortit escopateijats fins cap a quatre camins, a on em agafat un curriol fins a Pineda de mar. Un cop a baix ja em anat directes cap el bar Antonio, a on ja teniem una set de camell,em agafat unes sandis amb un entrepa, i mentres en alimentavem discutiem la jugada del dia. -Ahir dissabte per la tarda el Sr.Francisco i el Sr.Ramon, també varen sortir i a continuació us poso la cronica de com els hi va anar la sortida->"Ayer sábado salimos el Ramón Dalmau y yo e hicimos el siguiente recorrido.Tordera, Vallmanya, cuatro caminos, Coll de porc, l’erola, Hortsavinyà, l’Esplai y hasta llegar al arbol milenario. Después fuímos hasta la intersección del camino de Sant Martí del Montnegre y al llegar a Hortsavinyà bajamos por les Ferreres." Us espero el pròxim diumenge,fins aviat bikers!!! VEURE VIDEO !!!