diumenge, 27 de juliol del 2008

VEURE VIDEO .-Ei ! bikers,avui motivats per la victoria de'n Sastre, em sortit patinant neumàtics per les pujades d'aqui la zona.Primer per començar a calentar em pujat per st.genís direcció st.pere de riu.Després per can pallofa fins al ex-estaurant "els senglars" de pineda.A on em agafat un curriol bastant divertit amb molta pedra suelta.
Un cop abaix que ja haviem fet el primer port em pujat a plaça sant andreu(alias alpe d'huez),a on alla ja s'han agafat diferencies i algun individu ha fet alguna pirula... al veure que els companys el superaven. I un cop adalt, gairebé a can carreres, em agafat un curriol de sang i fetge.Perdó... un curriol ple de romagueres on em quedat tots esgarrapats i fins i tot podiem dir que el company alex havia estat filmant una peli amb en Rambo, de lo esgarrapat i ensangretat que anava.Però be un cop fora del curriol ja em anat tots cap a esmorzar cap a la platjeta de malgrat que si esta molt bé.
-Fins el pròxim diumenge bikers! i Força Sastre!